Scouten voor de workshop Paarse Heide

Iedereen weet dat de Posbank gewoon de beste plek is om de paarse heide te fotograferen. Maar daar mag je voor zonsopkomst en na zonsondergang echt niet zijn en er wordt terecht streng op gecontroleerd. Dus daar wil ik dan ook niet met een groep gaan lopen.

Dus ik ben op zoek gegaan naar een andere plek. De Kalmthoutse heide is een prachtige plek, ik ben er gisteravond geweest en de heide staat fantastisch mooi in bloei. Alleen voor landschapsfoto's vond ik het behoorlijk lastig. Voor detailfotografie is het wel heerlijk en qua dieren zeker ook. Dus het is een mooie plek, maar ik wil graag de andere kant van de Kalmthoutse heide ook nog even bekijken. Dus dat ga ik van de week nog even doen.

Voor nu, even een paar foto's van gisteravond!

De runderen die er staan waren erg mooi, maar er waren er twee die steeds heel hard loeiden met een blik naar mij en die ik ook steeds zag rennen. Daar wilde ik dus graag een beetje bij uit de buurt blijven, maar toch liepen ze steeds mijn richting op. Heb ik dat...
Uiteindelijk liepen ze toch de andere kant op en natuurlijk was er niks aan de hand en waren ze gewoon nieuwsgierig, maar het voelde in eerste instantie niet zo fijn.
De schapen waren in grote getale aanwezig en tussen de paarse heide waren ze erg fotogeniek.








Reacties

Populaire posts