De Melkweg!


De melkweg is een blijft een magisch iets, ongrijpbaar en ongelofelijk mooi. Al jaren ben ik gefascineerd door de sterren. Iedere vakantie is er wel een moment waarop we al dan gezamenlijk naar boven kijken om te genieten van de miljoenen sterren. Iedere minuut lijken het er meer te worden. Soms zie je satellieten voorbij razen en soms zie je een vallende ster. Prachtig echt. Op onze eerste avond in de dolomieten was het kraakhelder en volgens de Photopills app zou de melkweg recht voor ons hotel staan. Ik kon de foto dus vanaf het balkon schieten! Wat een luxe.
Toch ben ik nog even naar buiten gestapt naast het hotel, omdat de dakrand in de weg zat. Maar man, man, wat heb ik hier staan te genieten zeg. Zo ongelofelijk mooi. Met het blote ook kon ik de melkweg zien. Geen geluid om je heen, behalve de belletjes van de schapen die vlak achter mij in de wei stonden. 
Geniet met mij van dit adembenemende schouwspel. Gelukkig hebben we de foto's nog!



Reacties

Populaire posts