Saturnia Hot Springs en Instagram Couples

Gisterochtend zijn Gaby en ik om 4:15 opgestaan om in een half uurtje te rijden naar de warmwaterbronnen van Saturnia. Toen de wekker ging dacht ik even zal ik weer omdraaien maar ik hoorde Gaby al rommelen dus toch maar uit bed gegaan. Toen we aankwamen nog voor 5 uur was het nog aardig schemerig/donker en toch waren we niet de eersten!!! Er waren al twee stelletjes aan het feesten in de warmwaterbronnen. 
Eerder deze week waren we al gaan kijken om een uur of 7 ‘s avonds en toen krioelde het van de mensen en was er weinig te zien van het blauwe water. Vandaar het extreem vroege tijdstip, geen (of nou ja weinig) mensen en door het ontbreken van de zon nog wel echt blauw water! 
Het was echt mooi, maar ik moest snel zijn want al heel snel kwamen er meer mensen. Vooral instagram-couples. De jongens hadden allemaal een drone en de meisjes mochten met make-up, nepwimpers en een mooi badpak poseren op de witte rotsen in het blauwe water!! Geweldig grappig hoe dat er dan uitziet. Ze zijn (net als ik, maar dan op een iets andere manier) op zoek naar het perfecte plaatje. Onder het gezoem van alle drones zijn we uiteraard zelf ook nog even het water ingegaan om te genieten van het warme water er de opkomende zon. Best lekker wakker worden toch zo. 
Een drone is ook wel de beste manier om dit vast te leggen want op mijn foto’s zie je weinig van de terrassen en de basins die juist zo mooi zijn, maar hé je kunt niet alles hebben. 
Bij thuiskomst lekker ontbeten met z’n allen en daarna naar het strand gereden. De anderhalf/twee uur rijden door de honderden haarspeldbochten was voor een keertje leuk maar dat gaan we niet nog een keer doen. Helaas, want het was wel een heerlijk strand.









Reacties

Populaire posts